neděle 6. května 2018

Just married

Tak, tak, jsem si připadala dneska když jsem se vracela z Rudné domů. Jako když za sebou táhnu milion plechovek. Upadl mi částečně výfuk. :( Musím říct, že jsem měla po dlouhé době v autě strach a taky jsem se snažila být na silnici neviditelná. Z příjemného výletu s dcerkami ke kostelu sv. Jiří v Rudné a  pak na zmrzlinu, se nakonec vyklubalo pěkný dobrodrůžo. Naštěstí jsem výfuk neztratila ani po cestě a dojela jsem tedy za hodně rachotu až domů. Tímto se omlouvám všem od Rudné až po Lužce, za pokažené tiché odpoledne.



Na fotoaparát se mi nevešel celý kostel neb jsem si vzala jen dlouhé sklo. V podstatě fotím pouze s ním, neb miluji detaily.
Ale tady by se tedy výrazně víc hodil širokoúhlý objektiv, no jo to je tak když nechci tahat moc věcí. Stačí, že tahám pupek :).



55 schodů jeden a více schodů lze adoptovat a tím nápomoci rekonstrukci. Více zde



 K Homoli na které kostel stojí se váže několik pověstí. Třeba i taková, že zde byl zasypán zaživa  spoutaný nepřítel i s koněm. Trochu kruté. 









 
upadlý výfuk

Pokud jste došli(y) až sem, moc děkuji a přeji poklidný zbytek neděle

Radana 

1 komentář:

  1. Mám ráda malé kostelíky a tenhle neznám, tak jsem se ráda koukla.
    A název článku pobavil :-D

    OdpovědětVymazat