sobota 25. července 2015

Oběd

 V noci se nám budila dcerka s teplůtkou a když k ránu práskl blesk přímo nad barákem bylo vymalováno. Naštěstí cácorka se tomu smála a říkala bum :), takže je vidět, že jablko nepadá daleko od stromu, taky máme rádi bouřky. Jenomže ráno jsem vypadala s mužem jako po flámu a tak jsem uvítala když se nám podařilo dcerku uspat a já si s ní schrupla do oběda. 
Tím pádem nebyl čas na hrdinství a tak jasná volba byla rychlovka, domací burgry.




Správně by se měl burger dělat z hovězího na hrubo mletého masa. Ale já to zkombinovala s vepřovým. Posolila a propepřila a šup s tím na pánev.
Součástí burgrů je čedar, salát, kečup, cibule a slanina.

Je to fofr jídlo cca 30 minut i s přípravou.
Trochu jsme se přejedli, ale bylo to výborný.


A už začíná sezóna dýní :) moje oblíbené. Takže brzo bude polívka mňam  a pak další a další a třeba mi na zahrádce taky nějaká dozraje.




Mějte se krásně.

2 komentáře: