úterý 1. března 2016

Pokročila jsem v čtenářské výzvě

Dočetla jsem další knihu. Volání kukačky.

Tentokrát si odškrtávám:


Musím přiznat, že jsem s knihou dost zápasila. Dočíst, či ne. Při 120 stránce jsem jí vzala po měsíci sebou zpět do knihovny s tím, že to není kniha mého gusta. Paní v knihovně mi jí půjčila ještě jednou se slovy. 
"dejte jí šanci"
a já tedy dala.

A během týdne dočetla. Zprvu mne to moc nebavilo, ale postupem času jsem si s hrdiny udělala větší pouto a dočetla. Neříkám, že by to byl nějaký řev, ale za přečtení a vrácení to stojí. 

Takže ke knize asi tolik, Paní Rowling Harry Potter mne bavil víc.

Ještě jsem chtěla upozornit na Knižní šifru. Je to super odreagovačka. Loni jsme se s mužem zapojili a byla to zábava, tak se přidejte také, třeba i vás to chytne.

Hezký den R.

Žádné komentáře:

Okomentovat