čtvrtek 7. dubna 2016

Nová lesní školka v Bubovicích

Cácorka nám dorostla do věku kdy jí máma už nestačí. Potřebuje děti kolem sebe. A protože se po většinu času scházíme se sousedy, kteří sice děti mají, ale přece jen ten věk je vyšší, sice o málo, ale je. A hlavně se vídají jen o víkendech, když máme všichni čas. Začala jsem vymýšlet co bych pro ní mohla udělat.  

Byli jsme zkusit zápis do státní školky na Vysokém Újezdě. Ale... 
Kriteria jsou nastavená, dosti nevýhodně pro všechny z okolních vesnic.
A tak nečekám, že by se stal zázrak a naši malou tam vzali.

Nu což!
Štěstí je nám trochu nakloněno a v Bubovicích bude od září nová školka.
Lesní školka Bubáček.


Každý měsíc, od začátku roku dělají procházky, zatím nám to nějak nevycházelo. Až teď bylo naštěstí dopoledne volněji a tak jsme se rozhodli, že to zkusíme. A musím říct:
Jsem nadšena :)
A co ty cácorko, chtěla by jsi tam? :)


Foťák jsem sice vzala... ale.... 
karta zůstala na stole..
občas bych si nafackovala. chjo.
Naštěstí fotí i paní organizátorka takže pár moc hezkých fotek by bylo.

Cílem bylo dojít na určené místo a tam spálit velkou moranu a malilinkaté co Lucie rozvěsila cestou, den předem. Osvěžila jsem si i nějaké písničky z dětství.

Nakonec budu chtít do školky namísto cácorky já :).

Našla


2 komentáře:

  1. Milá Radanko, v naší vesnici taky letos otevřeli lesní školku a moc se mi libí celá filozofie. Dětem to určitě dá hodně do života - tradice, hodnoty... Bohužel nám zatím není přáno, tak tam nemáme koho dát. Snad to někdy vyjde. Pa Stáňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem si taky říkala že lesní školka dětem víc dá, budou muset víc spolupracovat a poznávat. Přeji ať máš brzo ve školky taky nějakého cvrčka. Držím palce. R.

      Vymazat