pátek 30. prosince 2016

Betlém v Bubovicích

V listopadu se u nás tvořil betlém pro Bubovice. Více o akci napsáno zde. Když se rozsvěcoval v Bubovicích, předávali jsme zrovna Betlémské světlo u nás. A od té doby plynul čas jak drak a my se konečně dneska do kapličky dostali. Ukázali jsme babičce kam chodí Cácorka do školky a tradá zase domů. Rychlá, ale pěkná akce.
Kaplička, v které je betlém umístěn



Pomník obětem první světové války v Bubovicích


Večer jsem ještě rychle udělala sýrové slané pečené chuťovky. Myslela jsem, že by mohly vydržet  na zítra ... no nevím nevím.... a co přece, to není na okrasu :)

Recept: 
Kolik sýru
tolik tuku ( másla, Hery, kdo co rád)
tolik mouky :)

vše uhnětat jako na cukroví a můžete vykrájet nožem, vykrajovátkem prostě čím kdo esteticky chce. Já jsem potřebovala rychlou variantu tudíž nůž a krájet na obdelníčky, čtverečky prostě jak to vyšlo.

Potřít rozšlehaným vajíčkem, posypat hrubou solí a sypat kořením kdo co má rád, mletá paprika, pepř, pizza koření,  rozmarýn, tymián, grilovací koření... atd.

Péct na 200 stupňů dokud nejsou hotové. To poznáte :)


Foto mého muže, já už radši dneska na nic nesahám. Ztratila jsem krytku na objektiv a včera náušnici na Karlštejně :( ještě, že už bude konec roku.
Mějte se krásně 

Radana

Žádné komentáře:

Okomentovat