středa 21. června 2017

Nová vrátka

tedy, jenom ten dekor. Jinak vrátka máme stále stejná.

Foceno druhý den po instalaci teď, když obilí trochu seschlé a po týdnu má nádech žluté barvu je zase trochu jiný a možná se mi i líbí  víc. 




Každopádně mě to motání baví. Bavilo by mě to možná ještě víc, kdybych během motání nemusela neustále sledovat co ty moje malé nezbednice zase vyvádějí a jestli někam nepadají nebo se zase o něco nehandrkují ( což je teda hrozný a děje se to u nás relativně často), malou omluvu dělá i hodina mého spontánního motání, bylo dost pozdě. Když já musela když už jsem na té louce byla a měla nůžky a košíček a otevřela jsem krabici sušených květin z Bubovic ( tímto díky trochu jsem jich použila ).

Každopádně z něj máme radost.
A za vrátky už zase kutáme a slavíme chovatelské i pěstitelské úspěchy, ale o tom zase až příště.


Tvořte rádi a v pohodě 

Hezký den 
Radana 

2 komentáře:

  1. Krásný věneček.Loni jsem toužila si uvázat kyticí z obilí,moc se mně povedla,postavila jsem ji do pergoly,druhy den,ze si ji vyfotim.Rano koukáme co to je venku za binec,vrabci ji celou rozebrali,rozskubali..a bylo po kráse.Preji ať Vám ten krásný věneček dlouho vydrží.Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju zatím se do něj ptáci nepustili. A zlátne a Zlátne :) Děkuju za návštěvu Radana

      Vymazat