čtvrtek 28. září 2017

Sv. Václav

Kdyby žil sv. Václav a my byli jeho poddaní, možná by měl z nás i radost. No možná by nás spíš vypráskal bičem z postele v 5 namísto 8:30 ( schválně jsem se muže včera večer extra ptala jestli vypnul budík, potřebovala jsem se vyspat, ale to se mi asi poštěstí až budou mít naše děti tak kolem 10 let, jestli budu moci v té době ještě vůbec spát). 

Pak jsem obstarala naši zvěř. V minulých týdnech jsme přivezli dvě králíkárny narvané králíky, švagr ruší chovy a tak nám přibyla další starost (radost) navíc. S mužem jsme řešili, který další balík rozbalíme abychom mohli králíky nakrmit senem. Protože si nedovedete představit co toho králíci sežerou. A jak rychle se kotce králíků špiní a tudíž je nutné měnit dost často senou podestýlku. Králíci v tuto chvíli nemají pevné ubytovaní. Jsou v králikárně pod střechou, kde byli v minulosti ustájeny jalovice místního JZD. Taky podle toho to tam vypadá a protože je nutné řešit jejich trvalé místo vrhli jsem se na úklid okolo budoucího místa pro králíky. A také opravu přivezených králikáren.... No to je kapitola sama o sobě.

Uklizeno je, králikárna opravena zatím ne,ale??? Připravuje se konečně knihbudka :) Juhůů přeli jsem se s mužem o prkna, která jsem v létě koupili asi jsem vyhrála, muž knihbudku vyrábí, ale ne z prken. To je taky na další kapitolu. 

Začínám mít pocit že nevíme kam dřív skočit. A co dřív opravovat, upravovat nebo co řešit.

No a ještě k tomu všemu ráno chtěla Cácorka, abychom napsali Ježíškovi. Tedy Cácorka po několika urgencích nakreslila obrázek stáje a ohlávky a vozíčky na seno atd. Takže letos budou u nás koňské vánoce. S nad s tím bude souhlasit i Malinká. :)





Včera večer jsem se ještě vrhla na vestu pro sebe něco teplého opravdu potřebuji. A 100% vlna Polaris od DROPS mi tu už skoro rok leží a je tak úžasně teplounká, že prostě nebylo vočem :). Tak co říkáte mám pokračovat?



Pakliže jste došly(nebo i páni (i)) až sem tak Vám moc děkuji a přeji pěkný sváteční den 
Radana 

Žádné komentáře:

Okomentovat