úterý 14. listopadu 2017

Jeden den v lesní školce

Chtěla jsem si to vyzkoušet, být víc v přírodě a poznávat okolí a hlavně být se svými dětmi a také takhle alespoň zjistím, co dát dětem na sebe  ( nejlépe vše 2x :), nebo zateplený neopren. )
Raní nález na pískovišti - led



Sváča
  
Lesní divadlo

Tatra vozí a vozí

Boudo budko kdo v tobě přebývá


Tiskáme

Pomáháme se slámou 
Bylo to moc fajn, až na unavený brekot Cácorky, tak to splňovala moje očekávání a jsem ráda že u toho všeho můžu být. Také se divím Malinké, že vydržela bez spánku až do konce usnula až v autě domů. :)

Hezký den 

Radana

4 komentáře:

  1. To musí být něco pro ty děti. Škoda že taková školka nebyla, když jsem byla malá, to by byla školka pro mě :D I když já si to pak vynahradila doma na zahradě, v lese...
    Je fajn, že aspoň někdo se zaslouží o to, aby byly děti venku na vzduchu a poznávali přírodu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děti jsou spokojený a rodiče ( já taky) co tam děti dávají tak taky :)

      Vymazat
  2. Radu, o lesní školce jsem slyšela, ale vlastně moc nevím, jak to tam chodí. Chápu správně, že děti nemají takové to klasické zázemí, budovu, kde by si hrály po většinu dne uvnitř, ale tráví většinu času venku a teď v zimě tam mají nějaký přístřešek/boudičku, kam můžou "zalézt" do tepla? :-)
    Je to hezký nápad, děti lépe poznají přírodu, stromy, jsou na čerstvém vzduchu, určitě i hodně vyrábějí výrobky z přírodních surovin... Jen si tu lesní školku nějak neumím představit právě v zimě. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi každá lesní školka bude jiná, ale tady to funguje tak že se jde dopoledne na procházku pak je oběd odpolední odpočinek v karavanu ( je tam teplo ) a kdo nechce jde zase řádit ven :) ( což je asi tak 99% dětí. děti pracují s keramikou a hodně tady vytvářejí pomocí razítek. Je to v podstatě klasická školka s tím že jsou mnohem víc venku. Loni jsem měla taky strach co bude v -20 ale Cácorka to zvládá v pohodě. Ony se zahřejí pohybem :). A zima/déšť jim nevadí, nejsou tak pohodlný jako my dospělí ;)

      Vymazat