čtvrtek 30. října 2014

Aromaterapie

O víkendu jsem se zúčastnila semináře Poradce pro kosmetiku EONE I. Nešlo mi o poradenství jako takové, ale zopakovat si využití aromaterapie na své nejbližší. A pak se taky trochu dostat mezi lidi :)snad se dostanu i na další pokračování, které se koná 8.11. 

S aromaterapií a holistickými masážemi jsem se setkala cca před 10 lety, tehdy mne k tomuto přivedla maminka mého bývalého. Z maminky se stala kamarádka, se kterou se setkávám do dnes :), ale abych se vrátila k aromaterapii. Věřím, že jste se setkali s touto tématikou již asi všichni. Vůně nesmazatelná stopa v naší mysli. To už jsem někde cítila :) ano mozek si pamatuje vůně. A vůní se dá i léčit. Ať už jsou to nemoci, ale i nálada a psychický stav. 

Nejčastěji používám aromalampu, a pak využívám silice i na mého muže, pomocí masáží (olej + silice):)



Žádné komentáře:

Okomentovat