sobota 20. června 2015

Berounské hradby

Přijela mi dnes na otočku sestra s rodinou. Bylo veselo snad se jim u nás líbilo a brzo zase přijedou. Protože náš táta nás konečně vyvezl :) a to hnedle do nedalekého Berouna. Byly tam Berounské hradby - trochu, úplně jinou jsem měla představu o tom jaké to bude. Jediné co mne tedy asi nezklamalo byl průvod Krále Přemysla Otakara II.  Ale jsem asi rozmlsaná z Berounských trhů tak mi možná  přišlo toto takové odbyté. Ale  zase jsem se dostala na náměstíčko J. Barranda kde jsem ještě nebyla :)


Zábava pro děti, na tyči byl na provázku balónek, který se házel od sebe a děti měli za úkol jej chytit a hodit zase dál :) a že těch dětí u tyče bylo.








Po kom to dítě jen je, že má tak rádo kozy :)

jako na dovolené


cestou zpět jsme ještě přibrzdili ve sv. Jáně pod Skalou



Žádné komentáře:

Okomentovat