úterý 31. ledna 2017

co pátkovíkend dal/vzal

V pátek tu byla již třetí dílnička. Tvořily se masky na Masopustní průvod. 

Obě foto jsem si vypůjčila z Fb. stránek Lesní školka Bubáček. Autorka je Martina Drážská :)



Já tentokrát nefotila...

V pátek jsem se také dozvěděli, že naše kočka domácí má zlatého stafylokoka. Co víc si přát... Podáváme naší veterinářkou předepsaný sirup. Kočce je špatně, mně je špatně duševně z kočky, dvakrát denně probíhá bitva mezi kočkou a dvěma dospělákama. Au. Drhneme ruce pokaždé když se na naší číču jen podíváme a  vytírání podlahy savem v kuchyni, kde naše kočka vegetuje, jsem z respiračních důvodů už vzdala. Kočka nežere, chřadne a já se pomalu obávám nejhoršího. 
(Po dnešní konzultaci s veterinářkou léčbu na 2 dny ukončujeme).

A aby náhodnou jednou v naší rodině nebyl klid, začaly nám rodit první ovečky. Samozřejmě to taky nejde jak by mělo a tak máme po loňské zkušenosti na záchodě opět jehňátko, v kuchyni na stole pytel se sušeným mlíkem a dětskou lahvičkou.

A abych si svoje nervy ještě trochu víc počechrala tak jsem se o víkendu vrhla na lapač snu, který jsem už dlouhou dobu Cácorce slibovala. 

A přiznám se bez mučení, než abych vymýšlela z čeho udělat rám tak jsem si prostě koupila krabici s komponentama zde. Motala jsem 2x. Ale umotala. A tak se naší Cácorce snad spí lépe.




Den na to se mi dostalo pod rukou toto video


Kdybych to bývala viděla už dřív tak jsem vyrobila komplet sama :) konec konců peří máme plný dvůr :D. Jen ty perličková pírka nám tam chybí.... a ta by se mi moc líbila.

Mějte se krásně a já se budu snažit se trochu zklidnit.

Hezký den Radana 

1 komentář:

  1. Kočka taky může chytit zlaťáka? To jsem netušila, ale já bych to tak nehrotila. Kočky jsou dost odolné, obvykle si pomohou samy. Pokud by to jinak nešlo, zkusila bych antibiotika, co se dávají lidem. Možná nejlépe injekčně. Než se prát s kočkou a mít poškrábané ruce , záda a vše ostatní, to bych jí to snad raději šoupla v injekci. Zkus se poradit s veterinářem, ale já myslím, že by asi i šlo. Však existují léky, co se mohou dávat lidem i zvířatům a u zvířat je výhoda, že se dají použít i prošlé léky. Tedy ne prošlé rok, ale do půl roku bych to klidně riskla. Možná, že bys je dostala i zdarma od nějakého lékaře, nebo v nemocnici. Stejně je vyhazují.
    PS: lapač snů se ti moc povedl.

    OdpovědětVymazat