neděle 23. dubna 2017

Modřence

tak ty jsem do včerejšího dne na zahradě neměla.  Chodíme se procházet do lesa k nám u vesnice. Mám to tam ráda. Jsem za ten kus zeleně velice ráda.
Je tam místo kam někdo z vesnice vyhazuje kompost. A včera jsem tam našla několik trsů modřenců. Sice už byly trochu unavený ale dám jim u nás šanci a třeba se vzpamatují. Vzhledem k omezenosti výbavy v mém batohu, jsem na přenos použila jednorázovou dětskou plenu. Ještě, že malinká neměla nějakou nehodu, jinak nevím do čeho bych jí přebalila. Cacorka z toho má švandu ještě teď... 

Musím si dát do batohu tašku.

Trochu mne mrzí že se květiny jen tak vyhodí, když by někomu jinému udělaly velkou radost. Musím se nad tím zamyslet jestli by to nešlo nějak jinak zařídit :) Zahrado budka?

No ještě uvidím už takhle mám skluz s knihbudkou. :(


Hezkou neděli Radana

Přidat popisek

Přidat popisek
  
Tyhle bílé krásky mám 3tím rokem v zahradě a daří se jim dobře.

2 komentáře:

  1. Mě to moc pobavilo, modřenec v dětské pleně :-) To jsi mohl taky vyfotit :-) :-) :-) Ale chápu tě. V té nádobě to modřenci moc sluší :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Priste vyfotim verim ze pristi rok na tu hromadu zase nekdo neco prida i kdyz doufam ze malinka uz nebude potrebovat plenky ☺

      Vymazat