středa 12. dubna 2017

Zahradní euforie

tak bych nazvala nedělní maraton :) Vlastně nejen nedělní ale i sobotní. Bylo toho na mne nějak moc.
 V pátek jsem s holkama byla na procházce s Lesní školkou Bubáček, mají nový klub Skřítek, kam budou chodit děti s maminkama, které půjdou příští rok do školky. Jsme se trochu přifařily, protože my půjdeme s malinkou až (už?) za rok. 

Pak byla dílna s velikonočnima vajíčkama. Bohužel tu jsme neabsolvovaly z důvodu návštěvy vlastníka pastviny .... No comment 

Nález smerže obecného mnoho smržů - to jsme ještě nevěděli jaká je to delikatesa :)

V sobotu se sázela v Bubovicích jabloňová alej. No tak tam jsme nesměli chybět. Překvapilo mne množství lidí. Jako že hodně :) chválím.


Pak měla být u nás ve vesnici akce ukliďme česko. To jsem bohužel zaspala. Zúčastnil se pouze jeden člověk a to organizátor s jeho dcerama. Luďo promiň :(.

No a neděle začala slibně. Návštěvou mé zahrádky ( chodím tam furt a tahám kytky a zeleninu očima :) ) Chtěla jsem jen osázet jezírko leknínama, ale po přichodu do sklepa, a kontrole rybiček, tomu bylo opět jinak. Rychlý přesun všeho včetně filtru a rybiček, nazvala bych to pro rybičky za 5 minut 12. Chudinky. Poučení pro příště - kontrolovat častěji. Naštěstí všechny ( dvě ) to zvládly bez újmy. Teda jestli ještě nakonec nezačne venku mrznout, tak mají další krásnou sezonu před sebou.

Vodník
Vodník bude, už ho mám vyhlídnutého od Bludice.
Čmelín bez čmeláků - můj loňský počin.


  Keramika na čmelín není vhodná, vymrzá a teplo moc akumuluje, ale to jsem věděla. Tak to vypadá, že nakonec budu investovat ještě do dřevěného čmelínu. Možná až na konci léta. Letos už mají čmeláci stejně rozlosováno kde kdo bude bydlet.

Mějte se krásně a hlavně bez starostí

Radana 

Žádné komentáře:

Okomentovat