neděle 7. července 2013

a zase venkov

Ale tentokrát to není středočeský venkov, nýbrž Vysočina a Orlicko-Ústecko :). Od úterý holčičí družstvo (já a cácorka) bylo u babičky na Vysočině. Bylo tam krásně, sluníčko svítilo a já viděla půlku své rodiny. Bylo nám moc fajn.



Od pátku jsme se pak přesídlili i s mužem na statek dalších příbuzných na Orlicko-Ústecko a tam teda bylo taky moc krásně. Jejich malý zvířecí ráj, od koťátek přes káčátka až po hříbátko, je prostě nádherný. Ale za tou krásou se skrývá mnoho práce a někdy i smutku. Odsud čerpám, mimo jiné, znalosti z hospodaření a když nevím tak se ptám :) Dny jsem trávila couráním se po polích s foťákem přes rameno a večery pak v kuchyni u půldeci vína. Vůbec se mi nechtělo zpět do Prahy a komu by se taky chtělo, posuďte sami.


















2 komentáře:

  1. Raduš koukám že jste si užívali:-)) No mě by se zpátky do Prahy určitě nechtělo:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný fotky. Se Ti ani nedivím, že se Ti nechtělo zpět do ruchu velkoměsta.

    OdpovědětVymazat