čtvrtek 11. července 2013

Skořicoví šneci



Všechny blogerky srdečně zdravím a jdu se rovnou pochlubit s nepodařenou, nakonec podařenou dobrotou. Jsou jí skořicoví šneci. 
Recept jsem našla na blogu U nás na kopečku, mimochodem moc pěkný blog. A tak jsem ho musela zkusit. Bohužel se blogerce vloudil do receptu šotek a tak místo pouhých 75 g másla jsem dle původního receptu dala dalších 113 g másla navíc :). Hmm dietka. Kdyby tam bylo míň másla tak se pracuje s těstem asi o hodně líp ale co.... tak příště. Dovoluji si říct, že se šneci u nás asi dlouho neohřejí.


Recept si dovoluji okopírovat, to abych ho měla příště přímo u sebe. 
Moni moc děkuju za recept.

Skořicoví šneci:

kynuté těsto:
300g hladké mouky
300g polohrubé mouky
3 vejce
sůl
66g cukru krupice
240ml mléka
 1 kostka droždí
75g másla

náplň:
100g cukr krystal
50g moučkového cukru
4 lžíce skořice - já dala jen 2
35g polohrubé mouky
113g másla
smetana ( mléko)

poleva
50g cukru moučka
2 lžíce smetany


Necháme těsto vykynout. Po vykynutí cca 90minut těsto rozválíme do velkého obdélníku a namažeme náplní. Zarolujeme (klasika štrůdl)a rozkrájíme na 16 rour nebo jak komu bude vyhovovat 
Pomažeme šneky smetanou  a nechte ještě chvilku stát. 
Já tam zase něco zblbla a vylila jsem tam rovnou polevu, proto jsou ty šneci tak krásně tmavý - z karamelizovaný. 
Potom pečeme na 190 stupňů asi 35 minut. Po vyndání je můžete polít polevou.

Je to vážně dobrota i když jsem recept trochu pozměnila.
Moc doporučuju. 

Dobrou chuť

1 komentář:

  1. Ach tak toto musí byť riadna bašta. Krásne sa ti podarili, fotky tomu napovedajú.

    OdpovědětVymazat