úterý 18. listopadu 2014

Nad stádem koní ....

Loni jsem si vysnila mít na stromečku šité koníky. No aby ne koníky, když jsem do nich blázen a asi jsem nakazila i svojí cácorku ( hihi táto poník tě nemine :) )
Jenže loni na šití před vánoci nebyl čas sice jsem ušila nějaké na vánoční výměnu, ale to bylo asi tak vše. K tomu jsme ještě celá rodina včetně cácorky onemocněli, tak nakonec vánoce nebyly nikterak pěkné.

Zato letos jsem v předstihu. A šiju a šiju, teda když mám v noci čas.  A ještě šít budu :)




Sušíme dary přírody na adventní věnec



7 komentářů:

  1. Ahoj Radko, koníci jsou krásní. Já jsem si letos také oblíbila koníčky. Vyrábím je ale z plsti a nemají tak krásné houpadlo, ocas a hřívu jako ti Tví :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásní koníci! Tak ať jsou letos Vánoce krom veselých, také zdravé :-) Krásný zbytek dne! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za komentář... a doufám že budou :) Krásný den i Tobě :)

      Vymazat
  3. Jsi šikulka Raduš. Koníci jsou piplačka, přetočit a vycpat ty úzké nohy a houpadlo :-) To já radši všechno maxi:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ajko. Když mě ty maxi věci trvají tak dlouho, že je většinou ani nedodělám :(, tady vidím výsledek relativně hned :)

      Vymazat
  4. Radu, to jsou ti koníci ze Švadlenky? Mám tady ještě nějaké nedodělané. Ale asi by se Ti nehodily barevně.
    Jo a máš je moc pěkné :-)

    OdpovědětVymazat