neděle 23. listopadu 2014

Už se zase těšíme...

na ježiška :). Ale ten je ještě daleko. Ale přípravy na advent jsou v plném proudu. Včera jsem byla s cácorkou v lese, byl tam takový chudinka náletový stromeček prcek. No doufám, že jsem mu moc neublížila, ale šel s náma domů a já jej zasadila k nám do květináčku, vyhrabala ve stodole mech z Brdských lesů ( sebraný v srpnu při hledání hub), a vyrobila si dekoraci na okénko aby našemu andělovi nebylo smutno :).



Takhle se u nás mejou okna ;)


  







7 komentářů:

  1. ten kocour nemá chybu. vedle mně na židli ted sedi dvě naše kočky. ... matka s dubnovou dcerou.... ta se stále kojí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No koukám .... kolik bere ta vaše kočka na hodinu?? Taky bych potřebovala umýt okna, naše kočka odmítá :-D:-D:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Něžné, milounké :-) Tak trochu závidím ta stará dvojí okna, vždycky se mi líbilo, jak se dá prostor mezi nimi hezky nadekorovat. Kočka je super :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, má to své pro i proti. Dají se tam dát věci o které se bojíš aby děti na ně nemohly :) ale také zápory např. že se potí okna do zahrady :(

      Vymazat
    2. Já vím, nějakou dobu jsme žili na hodně starém domě... měl přes sto let :-)

      Vymazat
  4. tlustici mám, urcite by se nejak dala poslat. ozvi se na blogu. Pavel

    OdpovědětVymazat