neděle 30. listopadu 2014

Tramtadadáááááááááááááááá

A je to tady. Po týdnu obléhání kuchyňského stolu mužem, je to konečně venku. A proč byl náš stůl některé večery k nepoužití? Manžel vytvářel pro postavičky betlému krajinku. A že se mu povedla.:)

Můžete jej vidět v kapli naší pidi vesničky Lužce. Více na www.zamekluzce.cz  Od dnešního dne, kdy byl odhalen veřejnosti až do tří králů. 

Na odhalení přišli tedy jen 4 lidi, ale mooooooooooooooooc jim za to děkuju :) 

Takže můj první adventní blog nebude o věnci, ani o jmelí ani o výzdobě. Ale o našem betlému. 

Figurky mi tvořila paní Hanka alias Bludice na objednávku již loni. Ale až letos jsem dali betlému ten správný kabát. A vypadá úžasně. Mám radost.

Užijte si v poklidu advent a občas když bude ten shon nezapomeňte se zastavit. Třeba i k nám :)










14 komentářů:

  1. Krásný betlém, přeji pohodový advent,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Radano,
    máš moc šikovného muže a moc se Vám betlém povedl a krásně zdobí Vaší vesnickou kapli !
    Moc děkuji za komentář u mě na blogu !
    Krásný adventní čas !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chválu jsem vyřídila moc děkujeme. Krásný advent

      Vymazat
  3. Betlém je nádherný. Přeji krásný adventní čas. Lidka

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to krásně... Přeji krásné a klidné adventní dny... Veronika

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný betlehém...krásne adventne dni prajem.

    OdpovědětVymazat