neděle 18. ledna 2015

Masopustní koblihy

v pátek jsme zajeli pro mouku do Bohutína. A bylo na čase, protože to u nás bylo jak u vykradeného krámu :).

Proto jsem musela dneska novou mouku vyzkoušet. Usmažila jsem Koblihy dle receptu Dity P.

Přiznám se, že jí mám velice ráda a také vlastním její kuchařku deník Dity P. Každý recept, který jsem dle ní dělala se vždy vydařil a tak netrpělivě očekávám kdy vyjde další její kuchařka, kterou připravuje.




7 komentářů:

  1. Koblihy vypadají úžasně. Určitě byly výborné. Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně do zlatova upečené Raduš:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás každý rok chodí masopustní maškary a po koblihách se vždycky jen zaprášilo. Ty Vaše vypadají krásně! Podle Dity P. taky ráda vařím, můj favorit je polévka z pečeného česneku. Hezký den a zvu Vás na svůj blog www.uzijdne.blogspot.com. Svatava

      Vymazat
  4. Radu, koblížky vypadají lákavě, o víkendu jsem pekla v troubě, ale příště prý jen ty smažené, takže díky za připomenutí receptu, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat