pátek 18. listopadu 2016

Jak jsem pletla čepici

Několikrát jsem na pinterestu viděla čepici s ovečkama, láska na první pohled. Zmáčkla jsem se a jednu upletla. Jenže já měla jen vzor a ne rozpis na kolik ok začít, takže jsem to vzala dle oka. Nezkušenost se hnedle projevila. Čepici jsem dělala na 120 ok, nesmějte se teď už vím že je to "na svetr" a ne čepici, ale toho jsem si všimla až ve fázi skoro hotovo. No Hagrid z Bradavic by měl skvělou čapku. Bohužel pro něj ta čepice nebyla. A tak nastala fáze II. párání a znova. 

Tentokrát jsem byla už poučená a vzala to na 90 ok 3x vzor, což bylo to správné :) Jupííí. Cácorka nosí čepici už nějaký pátek do školky a já jsem ráda, že jí nosí. Zvažuji uplést ještě šálu a rukavice a  další čepice pro zájemce, ale radši nikomu nebudu nic slibovat, však se znám. 

Vlna použita: Drops Nepal
Hezký den Radana 


Extra velká :)

Správná velikost

4 komentáře:

  1. Žes nedala vědět, že máš jednu velkou :-) Já bych ji brala všema deseti! A hrdě ji v hlavním městě nosila! Takže jestli bereš objednávky, poptávám dospěláckou velikost, platba předem, v hotovosti a klidně hned příští pátek ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali ta byla velka i mne ☺ se domluvime v patek. 😉Rada

      Vymazat