pátek 4. listopadu 2016

Keramická dílna u nás

Tak nějak se tento rok zlomil. Po přestěhování na vesnici jsem nikam moc nechodila, nedej bůh jezdila a natož autem. Letos mě dohonila potřeba, potřeba nejen dovézt dítě do lesní školky, ale potřeba občas být jinde než "doma". A hlavně být mezi lidmi. Když jsem chodila do práce měla jsem někdy lidí a to promiňte, plný zuby. Prostě práce kde jste denně s lidmi v kontaktu má svá negativa. Jenže nástupem na mateřskou dovolenou a odstěhováním se z Prahy jsem přišla o kontakt s lidmi úplně. Po čase jsem si udělala pár přátel i zde, jenže ti mají své starosti a děti a školy a víkendy. A toho času přes týden holt moc není. A nějaké výletování s naší divou zvěří to moc nejde a když už tak musíme někoho otravovat, což já děsně nerada. 

Díky lesní školce Bubáček se kontak s lidmi trochu víc prohloubil. 
A nejen, že jezdíme do školky na jejich akce, ale já osobně si začínám pomalu oťukávat svět pořádání kurzů. 


Takže kurz nebo spíše tvořivá dílna I. u nás pod vedením Martiny Drážské - Keramický betlém pro Bubovickou kapli.

Myslím, že se to povedlo, přišlo 6 dospělých a 8 dětí. Přišlo by asi i víc lidí, ale... já to nějak nedávala moc vědět kvůli kapacitě místnosti. A ještě pár míst by se našlo, no tak jsem si to aspoň otestovala a zjistila naše možnosti :)

A myslím že se nám to v celku povedlo díky Martino :) Posuďte sami.






 
 
   


 

 


 

Jestli jste dorolovali, až sem tak vám moc děkuju, moc si toho vážím a třeba se někdy v budoucnu na našem tvoření setkáme :)

Hezký večer.

Radana


1 komentář: